Soms is het niet mogelijk. Soms werkt het slecht. Vaak later toegevoegd en niet goed geintegreerd. Maar wij kunnen er trots op zijn dat we 'native' meertaligheid hebben.
We werken hard om jou te voorzien van de beste manier om je online zichtbaar te krijgen. Meertaligheid is hierin nog een extra manier waarmee we jouw duurzame website toegankelijker maken voor je publiek. Met de meertaligheid kun je een website maken die iedereen aanspreekt, in hun eigen taal. Belangrijk, want:
- Vergroot je bereik: met een website die beschikbaar is in meerdere talen kun je nieuw publiek bereiken, en je bezoekers beter aanspreken. Dit helpt je website en/of bedrijf laten groeien.
- Gebruiksvriendelijkheid: geef je bezoekers een goede ervaring door ze toe te spreken in hun eigen taal. Bij duurzaam online kan de volledige website vertaald worden, inclusief de interface van je shop en de knoppen van je formulieren.
- Verbeterde vindbaarheid: zoekmachines geven graag resultaten in de taal van de zoeker, met vertaalde content maak je meer kans om gevonden te worden door internationale bezoekers.
Andere website builders hebben deze functionaliteit vaak niet, of hebben deze achteraf toegevoegd. Hierdoor werkt het allemaal net niet lekker: Hoe vaak zie je niet een site waar delen van het menu en de footer niet vertaald zijn? Dat de URL niet vertaald is of dat klikken in het menu je zomaar naar pagina's in een andere taal brengt? Of dat bij producten verschillende foto's zijn toegevoegd om internationale verschillen, zoals een andere stekker, te tonen?
Wij vinden het belangrijk om gebruikers te voorzien van de tools die ze nodig hebben om een website te maken die er niet alleen goed uitziet, maar ook gemakkelijk te gebruiken en te onderhouden is. Daarom zijn we zo trots dat we vanaf het begin meertaligheid hebben toegevoegd aan ons platform. Zo kan je gemakkelijk een website maken voor een internationaal publiek. Je kan websitepagina's in meerdere talen creëren en daarna op individuele basis content aanpassen waardoor je een breder publiek kunt bereiken. Zo heb je niet alleen teksten in andere talen, maar kan je ook verschillende afbeeldingen gebruiken. Voor als je product of demografie verschilt per taal en om dus afbeelingen af te stemmen op inwoners van een ander taalgebied.